شهراد گستر
خانه / المان نوری / خرید المان حجمی گوی نورانی
المان حجمی

خرید المان حجمی گوی نورانی

برای زیباتر کردن فضاهای شهری می‌توان از المان‌های مختلفی مانند گوی‌های نورانی استفاده کرد تا زیبایی دو چندانی به فضا بدهند.
ما در این مقاله مشخصات و ویژگی‌های یکی از این گوی‌ها را به صورت کامل بررسی کرده‌ایم.
با ما همراه باشید.

 گوی نورانی و تاثیر آن بر زیبایی فضای شهری

ما در محیط‌های شهری با انبوهی از سازه‌ها و ساختمان‌هایی روبه‌رو هستیم که از آهن، سیمان، سنگ و… ساخته‌ شده‌اند. انبوه این تصاویر خشن و خشک می‌تواند به ما که در محیط‌های شهری زندگی می‌کنیم انرژی منفی بدهد، بنابراین نیاز است که در قسمت زیباسازی شهری از ابزارها و المان‌هایی که به منظور بهتر و شاداب‌تر کردن فضاهای شهری طراحی و تولید می‌شوند، استفاده شود.
یکی از المان‌هایی که ما می‌توانیم در محیط‌های شهری استفاده کنیم المان گوی نورانی است. المان‌های نوری در شب زیبایی و احساس بسیار خوبی به شهروندان می‌دهد.

گوی نورانی چیست؟

گوی نورانی همانطور که از نام آن مشخص است شبیه گوی یا کره است. این سازه با الهام از شکل کره درست شده‌ است که نماد وسعت، بزرگی، آرامش و رهایی است.
در ساخت این سازه از شاخه‌های آهنی متعددی استفاده می‌شود تا شکل کره ایجاد شود. سپس ریسه‌های نوری محتلفی مانند پیکسلی یا بلوطی را روی این شاخه‌ها نصب می‌کنند.
نکته‌ مهم در خصوص ریسه‌ها این است که تراکم آن مهم است. تراکم ریسه‌ها نباید آنقدر کم باشد که جلوه گرد بودن موردنظر را به سازه ندهد.

ویژگی‌های توپ نورانی

اگر شما کسی هستید که می‌خواهید برای زیباسازی یک فضا از گوی نورانی که به آن توپ نورانی نیز می‌گویند استفاده کنید بهتر است پیش از خرید یا سفارش، ویژگی‌های آن را بدانید.

مقاومت المان

المان توپ نوری در محیط‌های باز نصب می‌شود و این به معنی است که در معرض آفتاب، باد، باران، رعد و برق و… قرار می‌گیرند. بنابراین یکی از مهم‌ترین نکات مقاومت و ایمنی المان است. جنس حباب‌ها، جنس اتصالات و… باید بالا باشد که احتمال بروز خطر به حداقل برسد.

نمایش افکت یا متن

توپ نوری این قابلیت را دارد که علاوه بر جلوه بخشیدن به محیط بتوان از فضای آن برای نمایش انواع افکت و متن استفاده کرد. افکت شامل انواع رقص نور است که عبارت‌اند از؛ نورهای تک رنگ، هفت رنگ، رنگارنگ، افکت‌های‌ چرخشی، افکت‌های سه بعدی و… .

قابلیت کنترل

از نکات قابل توجه در مورد المان توپ نوری این است که ریموت کنترل دارد که بتوان به صورت بسیار راحتی آن را تنظیم و کنترل کنید. این قابلیت برای زمان‌هایی که بخواهید به طور موقت از یک افکت نوری استفاده کنید کاربرد دارد.

المان حجمی گوی نورانی

نکات احتیاطی

زمان نصب المان حجمی گوی نوری نکات زیر را در نظر بگیرید و رعایت کنید:

  •  گستره ولتاژ محیط، مناسب با این المان باشد.
  • از اینکه بخش‌های المان نوری را خودتان جدا، تعمیر و یا تغییر دهید خودداری کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که بست‌ها و پایه‌ها محکم بسته شده‌است.
  • کلیه سوکت‌های تابلو مرکزی  را بادقت و به ترتیب مورد نظر نصب کنید.
  • زمانی که المان را نصب می‌کنید توجه داشته باشید که کابل‌ها و پیکسل‌ها کشیده نشوند.

خرید المان گوی نورانی

المان توپ نوری را می‌توانید با حجم و اندازه دلخواه از فروشگاه باغ شهر کالا به راحتی تهیه کنید و به محیط مدنظر خود زیبایی دو چندانی بدهید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس بهارلویی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09137860870
اینستاگرام: shahradgostar

مطلب پیشنهادی

خرید اینترنتی المان نوری

خرید اینترنتی المان نوری تزئینی

خرید اینترنتی المان نوری تزئینی از مرکز فروش شهراد گستر با چندین سال سابقه در …