شهراد گستر
خانه / المان نوری / المان نوری حجمی چیست؟
المان نوری چیست؟

المان نوری حجمی چیست؟

امروزه در شهرهای مختلف از المان نوری استفاده می‌شود تا فضاهای شهری زیباتر و زنده‌تر دیده شوند. یکی از المان‌های مهم در زیباسازی شهری المان نوری حجمی است که در این مقاله به بررسی آن می‌پردازیم.

المان نوری چیست؟

المان نوعی نماد و نشانه است که با هویت بصری فضا ارتباط مستقیم دارد. شما می‌توانید با استفاده از المان در فضاهای شهری پیام‌ها یا مفاهیم مختلفی را به دیگران انتقال دهید و حال و هوای شهر را تازه کنید.
در سال‌های اخیر انواع المان‌ها را با نور ترکیب می‌کنند که به یک عنصر زیباسازی بسیار جذاب و پرطرفدار در شهرها تبدیل شده‌است.

المان نوری حجمی چیست؟

المان‌ها با توجه به خلاقیت و طرح سفارش دهنده، متنوع هستند. برخی از آن‌ها عبارت‌اند از المان نوری صدفی، المان نوری گل‌های مختلف، المان نوری ستاره، المان نوری حجمی و… .

یکی از انواع المان‌های پرطرفدار المان نوری حجمی است. همان‌طور که از نام این المان برمی‌آید، ظاهر آن دارای یک حجم و ابعاد خاصی است. برای مثال یکی از انواع المان‌هایی که به صورت حجمی درست می‌شود المان کره زمین است که حجم گردی دارد، یا المان قاصدک که آن هم ظاهر و حجم مشخص و آشنایی دارد.
استفاده از المان‌های نوری که خطی یا ساده نیستند و در عوض حجم دارند باعث می‌شود زیبایی محیط دو چندان شود. با توجه به اینکه نور به کار رفته در این المان‌ها نیز زیاد است می‌توان آن‌‌ها را با رنگ‌های مختلف تزئین کرد.

کاربردهای المان نوری حجمی

المان‌های نوری بیشتر در محیط‌ها و فضاهای باز استفاده می‌شوند. بنابراین گزینه بسیار مناسبی برای تزئین و شهرآرایی جاهایی مانند میدان‌ها، بلوارها، پارک‌ها و… است.
باید گفت این المان‌ها فقط مختص خیابان نیستند، بلکه در هر محیط بازی می‌توان از آن استفاده کرد، برای مثال ممکن است شما صاحب یک رستوران باشید که فضای باز نیز دارید، در قسمت فضای باز می‌توانید با خرید المان نوری حجمی محیط پیرامون را زنده‌تر کنید تا جایی که مشتریان بیشتری نیز جذب شوند.

خرید المان نوری

اندازه المان نوری حجمی

شما به‌عنوان کسی که المان نوری حجمی را سفارش می‌دهید می‌توانید ابعاد و اندازه المان را با توجه به محیطی که می‌خواهید در آن نصب بشود سفارش بدهید. حتی ارتفاع این المان‌ها نیز قابل طراحی است. یکی از نکاتی که باید بدانید این است که المان نوری حجمی را می‌توانید به‌صورت زمینی نیز سفارش دهید که بسیار زیبا است. از مهم‌ترین طرح‌های المان نوری زمینی عبارت‌اند از: قاصدک، توپ، کره‌ زمین، صدف و… .

نکات احتیاطی

  • برای اینکه المان نوری حجمی را نصب کنید این کار را به متخصص آن بسپارید تا با رعایت تمام نکات ایمنی نصب شود.
  • می‌توانید برای تعویض رنگ‌ها و سایر تغییرات از ریموت این المان‌ها استفاده کنید.
  • برای خرید یک المان نوری استاندارد باید از فروشگاه معتبر خرید کنید چرا که این المان‌ها برای مناطق رو باز اجرا می‌شوند بنابراین مهم است که در صورت باران یا برف و یا نور مستقیم خورشید دچار سانحه نشوند.

نتیجه‌گیری

در این مقاله با المان نوری حجمی و ظاهر آن آشنا شدیم. برای سفارش المان‌های نوری حجمی با انواع طرح‌های دلخواه می‌توانید با ما تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس بهارلویی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09137860870
اینستاگرام: shahradgostar

مطلب پیشنهادی

خرید اینترنتی المان نوری

خرید اینترنتی المان نوری تزئینی

خرید اینترنتی المان نوری تزئینی از مرکز فروش شهراد گستر با چندین سال سابقه در …