شهراد گستر
خانه / المان نوری / المان نوری مناسبتی چیست؟
المان نوری مناسبتی

المان نوری مناسبتی چیست؟

المان نوری را می‌توان در مناسبت‌های مختلف استفاده کرد و به آن مناسبت حال و هوای خاصی بخشید. در این مطلب با المان نوری مناسبتی بیشتر آشنا می‌شویم.

المان نوری چیست؟

المان نوری یکی از انواع سازه‌هایی است که می‌توان در فضاهای شهری استفاده کرد. عنصر اصلی این سازه‌ها نور است. المان‌های نوری می‌توانند با طراحی‎‌های خلاقانه و زیبا درست شوند، در واقع المان‌های نوری را می‌توان با الهام از بناهای تاریخی یک شهر، افراد مشهور، محصولات و سوغاتی‌های معروف آن شهر و… طراحی کرد.
زمانی که شما از المان نوری در فضاهای شهری استفاده می‌کنید مزایا مهمی برای آن شهر به همراه دارد که عبارت‌اند از:

  • جذب گردشگر
  • روشن شدن شهر و راهنمایی بیشتر عابران و رانندگان
  • رونق اقتصادی
  • زیباسازی
  • مدرن‌تر شدن شهر

المان نوری مناسبتی چیست؟

با تعریف و مزایا المان نوری شهری آشنا شدیم. خوب است بدانید که یکی از انواع المان‌های نوری، المان نوری مناسبتی است. المان نوری مناسبتی می‌تواند به صورت موقت اجرا شود. ما در ایام سال مناسبت‌های مختلفی مانند جشن نوروز، ماه رمضان، ماه محرم، شب یلدا و… داریم. همچنین ممکن است در برخی شهرها به واسطه محصولاتشان جشن‌ها و مناسبت‌های مختلفی برپا شود مانند گلاب گیری در کاشان . در این مواقع می‌توان از المان‌های نوری مناسبتی استفاده کرد که با توجه به آن مناسبت طراحی شود و حال و هوای خاصی به شهر ببخشد.

خرید المان نوری

خرید المان نوری

المان های نوری قابلیت این را دارند که در طراحی‌های مختلف اجرا شوند. برای کنترل المان‌های نوری می‌توانید از ریموت و قابلیت اتصال به وای فای استفاده کنید و رنگ‌های آن را عوض کنید. در زمان خرید المان‌ نوری به این نکته دقت کنید که سیم‌ها و کابل‌های آن ایمن باشند و اجرا و نصب آن نیز توسط کارشناس انجام شود.
المان نوری را می‌توانید از فروشگاه باغ شهر کالا تهیه نمایید. باغ شهر کالا ارائه دهنده انواع المان‌های نوری از جمله المان نوری مناسبتی است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس بهارلویی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09137860870
اینستاگرام: shahradgostar

مطلب پیشنهادی

خرید اینترنتی المان نوری

خرید اینترنتی المان نوری تزئینی

خرید اینترنتی المان نوری تزئینی از مرکز فروش شهراد گستر با چندین سال سابقه در …